Nieuwe BYD-showroom opent in Wijnegem

Wijnegem, België - BYD, 's werelds grootste fabrikant van elektrische voertuigen en herlaadbare batterijen, kondigt met genoegen de opening aan van zijn nieuwe showroom in Wijnegem. Het openingsweekend vindt plaats op 6 en 7 mei 2023.

De nieuwe showroom is strategisch gelegen in het hart van Wijnegem, nabij Antwerpen, en biedt klanten gemakkelijk toegang tot de nieuwste modellen van elektrische voertuigen en geavanceerde batterijtechnologieën van BYD.

De showroom is ontworpen om klanten kennis te laten maken met de innovatieve producten van BYD, waaronder de nieuwste reeks elektrische auto's: TANG, HAN en ATTO3.

"We zijn verheugd om onze nieuwe showroom in Wijnegem te openen", zegt Alexey KRAPOTKIN, General Manager van BYD België. "Deze nieuwe vestiging vertegenwoordigt een belangrijke investering voor ons merk en ons engagement om de invoering van elektrische mobiliteit in België en heel Europa te bevorderen. We kijken ernaar uit om onze nieuwste technologieën te tonen en klanten een meeslepende ervaring te bieden die de vele voordelen van elektrische voertuigen laat zien.

Het openingsweekend zal uitzonderlijk zijn. Bezoekers krijgen de kans om de showroom te bezoeken, meer te weten te komen over het nieuwste productaanbod van BYD, deel te nemen aan interactieve demonstraties van de geavanceerde technologieën van het bedrijf en testritten te plannen.

Met de opening van deze nieuwe showroom is BYD een toonaangevende leverancier van duurzame transportoplossingen in België en daarbuiten.

Adress : Turnhoutsebaan 92, 2110 Wijnegem

Persberichten in je mailbox